For $970,000,000


 Topic: For $970,000,000
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on August 26, 2014 00:12
SeriousGamer
Rank: member

Forum Rank:
Chuunin

Posts: 314
Joined on:
August 7, 2014
#1
News wrote:
In May, Variety first reported that Google was in talks to acquire video game streaming company Twitch for more than $1 billion. Three months later, that deal is dead and Amazon.com confirmed on Monday that it’s purchasing Twitch for approximately $970 million in cash.

Link to article

If you care, what are your thoughts on Amazon buying twitch?

Tbh Idk how I feel about this.
  Posted on August 26, 2014 00:14
sanin-orochi
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 2271
Joined on:
November 16, 2009
#2
In all honesty, I really don't care. :/

Edit : oh sorry, didn't read the 'if you care' line. :C
The sad truth is that justice is an illusion. A fairy tail for children. There is no light path that always leads to good, nor dark path that always leads to evil. To believe that—to see the world in black and white—is missing half the picture. Instead of clinging to a false sense of justice, hold strong to something true... The desire to do what you know is right and protect the ones you love. Remember that, and find solace in it.
  Posted on August 26, 2014 00:16
ultio
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1541
Joined on:
February 1, 2013
#3
Just ignore it cuz you won't get that money

My showcase- Gfx shop Bg-tutorial Callum Made my Sig and nino made my avy
  Posted on August 26, 2014 00:18
SeriousGamer
Rank: member

Forum Rank:
Chuunin

Posts: 314
Joined on:
August 7, 2014
#4
#Inb4anotherfaggottriestobecool
  Posted on August 26, 2014 00:18
Fennekin
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 2901
Joined on:
February 7, 2013
#5
Lol what the hell is Amazon gonna do with Twitch.
Plot twist no jutsu.
  Posted on August 26, 2014 00:20
sanin-orochi
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 2271
Joined on:
November 16, 2009
#6
Fennekin wrote:
Lol what the hell is Amazon gonna do with Twitch.
Plot twist no jutsu.
#AmazonPlaysPokemon2015
The sad truth is that justice is an illusion. A fairy tail for children. There is no light path that always leads to good, nor dark path that always leads to evil. To believe that—to see the world in black and white—is missing half the picture. Instead of clinging to a false sense of justice, hold strong to something true... The desire to do what you know is right and protect the ones you love. Remember that, and find solace in it.
  Posted on August 26, 2014 00:24
*Tim
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 104
Joined on:
February 3, 2013
#7
Fennekin wrote:
Lol what the hell is Amazon gonna do with Twitch.
Plot twist no jutsu.
my thoughts exactly.

I guess it helps halt a google monopoly though.
  Posted on August 26, 2014 00:24
Vempyre
Rank: member

Forum Rank:
Special Jounin

Posts: 604
Joined on:
November 28, 2011
#8
Fennekin wrote:
Lol what the hell is Amazon gonna do with Twitch.
Plot twist no jutsu.

You can buy the TPP chat logs on your amazon kindle.

I think it's pretty cool for the single reason that it wasn't Google. Not because I hate Google, but because Amazon has been trying to branch out recently and this is a good start.
  Posted on August 26, 2014 00:27
ZatchBell25
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1942
Joined on:
June 6, 2007
#9
Inb4 every ad on Twitch is Amazon related
  Posted on August 26, 2014 00:27
-Exist
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1774
Joined on:
January 15, 2011
#10
Will all those streamers stop getting paid?
Feel sad for them.
  Posted on August 26, 2014 00:31
AkatsTobi-San
Rank: member

Forum Rank:
King Walter

Posts: 9374
Joined on:
August 23, 2009
#11
-Exist wrote:
Will all those streamers stop getting paid?
Feel sad for them.

Yes amazon obviously spent 1 billion to stop streamers getting paid so they all leave the site and it dies.
  Posted on August 26, 2014 00:37
Itachi-dani
Rank: member

Forum Rank:
Special Jounin

Posts: 763
Joined on:
September 19, 2008
#12
AkatsTobi-San wrote:
-Exist wrote:
Will all those streamers stop getting paid?
Feel sad for them.

Yes amazon obviously spent 1 billion to stop streamers getting paid so they all leave the site and it dies.

I'm so gonna destroy the guy who owns Amazon

BLACK LIST: uchihalik, mafia, kiyoto_hyuga, kingenma, Fuckable, Fennekin
  Posted on August 26, 2014 00:38
-Exist
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1774
Joined on:
January 15, 2011
#13
AkatsTobi-San wrote:
-Exist wrote:
Will all those streamers stop getting paid?
Feel sad for them.

Yes amazon obviously spent 1 billion to stop streamers getting paid so they all leave the site and it dies.
Nice sarcasm there. You didn't get what I meant.
Wouldn't some need to renew their contracts or such? Most still get sponsor money tho.
  Posted on August 26, 2014 00:42
ryze1
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1661
Joined on:
June 2, 2007
#14
why does amazon want twitch anyways?
╔╩╚»ʅʅGear ChatʅʅProfileʅʅGear TopicʅʅGear Recruitmentʅʅ«╝╩╗
  Posted on August 26, 2014 16:10
Ramkec
Rank: member

Forum Rank:
Six Paths

Posts: 26328
Joined on:
May 6, 2011
#15
Dumb move imo, it would have been better if Google got Twitch.

Pretty much retired from NB, find me on MyAnimeList from now on
-DarkUchiha-, Dee-Jay, gymbizz95, jtk0001, RabJoyer, rmpg, rokninja123, sabuto78, ScarlettRose, ZatchBell25.
Admins online: 0 - Global moderators online: 0 - Moderators online: 1 - Members online: 9