No manga this week. Nope.


 Topic: No manga this week. Nope.
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
This topic was closed by l-o-w 
  Posted on April 30, 2014 08:51
niksancheto
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 11008
Joined on:
September 11, 2008
#1
Apparently it's Golden Week in Japan, so there will be no Naruto manga this week. Naruto 675, Bleach 579, One Piece 746, Fairy Tail 383 and Katekyo Hitman Reborn! 410, will be coming next week!
  Posted on April 30, 2014 08:59
NUGGAMAN
Rank: member

Forum Rank:
Joker

Posts: 61
Joined on:
June 27, 2013
#2
Got dammit thats whack, was looking forward to reading this week.
Fuck what you have I got what you need.
IMA ROB YOUR HOE
Blunt After Blunt

ZatchBell25 wrote:
Bring back Ani as leader. He was the greatest leader tbh
  Posted on April 30, 2014 09:13
NelielChan
Rank: moderator

Forum Rank:
ANBU

Posts: 1599
Joined on:
May 31, 2011
#3
Aw damn. Oh well, thanks for the notice and heads up. This topic will be stickied to avoid further questions about the subject, and any topics about this will be locked and redirected here.

LR4LYF || Da rules || Mod ID || AmA || Player card || 3DS FC: 2492-5527-0134
My nicer, less sadistic and sarcastic twin brother, David. <3 ~ MelonLord
People actually like this guy? ~ Trucy
Only if you join me bby ~Enma ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ RIOT OR RIOTヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Avy by Trucy
  Posted on April 30, 2014 09:23
SandButterfly
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1655
Joined on:
August 3, 2008
#4
yep yep... last week someone said Shounen Jump will be on break this week.
Whenever there's a holiday in Japan, do the authors really get a break or they just draw manga in advance? I hope they get enough sleep because they really need it.
|| avy by l-o-w ||

Qoute:
“Some old wounds never truly heal, and bleed again at the slightest word.”
  Posted on April 30, 2014 09:32
Carly-
Rank: member

Forum Rank:
Fiery Heart

Posts: 847
Joined on:
January 18, 2014
#5
:O Thanks for the heads up :)
  Posted on April 30, 2014 09:36
shafraz
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1227
Joined on:
March 25, 2014
#6
Awww I wanted to read one piece so f ing bad
  Posted on April 30, 2014 09:39
l-o-w
Rank: moderator

Forum Rank:
ANBU

Posts: 1259
Joined on:
September 29, 2008
#7
KHR is back?! O_O
  Posted on April 30, 2014 09:45
-Sempiternal-
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1062
Joined on:
November 26, 2012
#8
Thanks for the notice..


Coming soon....
  Posted on April 30, 2014 09:46
Trav07
Rank: member

Forum Rank:
Pyro's Slave

Posts: 211
Joined on:
February 29, 2008
#9
Katekyo Hitman Reborn! 410

is this true^ ?
  Posted on April 30, 2014 09:57
Aeris-
Rank: member

Forum Rank:
Fiery Heart

Posts: 840
Joined on:
April 27, 2014
#10
Thanks for the heads up
  Posted on April 30, 2014 10:08
Velectro
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 5385
Joined on:
August 30, 2006
#11
Thanks for telling us. Have been waiting for the manga
  Posted on April 30, 2014 10:19
l-o-w
Rank: moderator

Forum Rank:
ANBU

Posts: 1259
Joined on:
September 29, 2008
#12
Where exactly is this announcement made? I searched all over ANN and could not find it. Could you either link or screen of the newspost?
  Posted on April 30, 2014 10:31
Rasengan_89
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 5687
Joined on:
March 1, 2008
#13
SandButterfly wrote:
yep yep... last week someone said Shounen Jump will be on break this week.
Whenever there's a holiday in Japan, do the authors really get a break or they just draw manga in advance? I hope they get enough sleep because they really need it.

I did. But none gave a duck for it.
>> Latest Character: Flying Thunder Gods ~ Best Improved CC Maker in 2013!

All my characters are going through rework (slowly) ~ OMG IT'S OVER 25 THOUSAND views, thanks a lot! ~ Achievement Unlocked: Defeat OP Sahedy ~ MitiS is HERE
  Posted on April 30, 2014 11:49
ganesh3075
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1082
Joined on:
May 4, 2011
#14
yes!!!! now suffer in silence.
  Posted on April 30, 2014 14:30
dfsx-uchiha
Rank: member

Forum Rank:
Joker

Posts: 143
Joined on:
January 5, 2009
#15
This is doubtful,Fairy tail new manga has been already released some days ago,and we never seen a official information about this.
Avy by Nino1233 | Join Imperia
Attack_on_Titan, edededy, fabian009, IZUNAAA, Kaiward, kiba(sk), lilmi360, Rasengan_89, Sorina-Hokage.
Admins online: 0 - Global moderators online: 1 - Moderators online: 0 - Members online: 8