Yugao Uzuki (S)


 Topic: Yugao Uzuki (S)
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on May 14, 2013 00:05
delax321
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 6681
Joined on:
August 20, 2009
#1
~ No Spam, Flame, Criticize, RIP.
~ Credit myself for pics'
~ Rates under 7 will be ignored if not explained
~ Rate!!!!

  Posted on May 14, 2013 00:27
Scare_Crow
Rank: member

Forum Rank:
Joker

Posts: 105
Joined on:
April 28, 2013
#2
Kind underpowered imo. Excange an ally death for 5 dmg and 5 dd is kinda not worth it... I mean in compare to invunerability. Swift Strike picture can be improved otherwise other pics are good. Also Yugao showed more abilities in the anime which can be used for this concept.

8/10.
  Posted on May 14, 2013 00:28
Almenara
Rank: member

Forum Rank:
Pyro's Slave

Posts: 344
Joined on:
July 24, 2012
#3
9.5/10 very cool

Yes, your sword only speaks to me of absurd fear. That’s not it. What’s neccesary in a fight isn’t fear.
Nothing can be born from that.

My Chars :push
  Posted on May 14, 2013 00:32
miles47
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 3204
Joined on:
June 19, 2007
#4
8/10 Good joob
''Sixx falando sobre um fato''

My Channel
  Posted on May 14, 2013 00:38
delax321
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 6681
Joined on:
August 20, 2009
#5
Scare_Crow wrote:
Kind underpowered imo. Excange an ally death for 5 dmg and 5 dd is kinda not worth it... I mean in compare to invunerability. Swift Strike picture can be improved otherwise other pics are good. Also Yugao showed more abilities in the anime which can be used for this concept.

8/10.
yea i didnt want her to be op so i balanced here thus making her not weak but not strong either. and thx on the pics i need to sharpen the fisrt pic.

  Posted on May 14, 2013 00:43
chalo-sk8
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1171
Joined on:
July 16, 2007
#6
9 nive bro
  Posted on May 14, 2013 01:05
hyuuganejifan
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1142
Joined on:
September 24, 2008
#7
8
Btw you missed the word 'stunned' in paper bomb
Gj
  Posted on May 14, 2013 01:06
ganga-z
Rank: member

Forum Rank:
Baki Fan

Posts: 31
Joined on:
May 29, 2009
#8
7.5/10 GL
  Posted on May 14, 2013 01:11
delax321
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 6681
Joined on:
August 20, 2009
#9
ganga-z wrote:
7.5/10 GL
GL what do you mean by that.
  Posted on May 14, 2013 02:22
acghui
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1670
Joined on:
July 21, 2009
#10
8 or 8.5 looks like a fine balance char kinda underpowereded, but aside from dat text looks great, pics as well, skills sets great job bro.
  Posted on May 14, 2013 14:47
nininin
Rank: member

Forum Rank:
Fiery Heart

Posts: 622
Joined on:
November 21, 2010
#11
-.- first time this rate: 8/10
  Posted on May 14, 2013 16:46
ShokuYuki
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1774
Joined on:
April 27, 2008
#12
hey, a yugao character

pics are good, but skills are too common, they already exists a lot. pierce + counter or pierce + invisible damaging skill.
this is a different version of sakura(s) i think. paper bomb you got from omoi.

so, no invulnerability skill, too simple, old concept skills. 7/10 .
i know you can create a better one. surprise me.
  Posted on May 14, 2013 16:49
superstarX
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7188
Joined on:
June 14, 2011
#13
9/10

sig by AYAME
avy by floryndumitru
#203 Ivyaert Official Tournament WON #003 God Tournament WON


  Posted on May 15, 2013 00:18
jim8794
Rank: member

Forum Rank:
Fiery Heart

Posts: 606
Joined on:
June 3, 2007
#14
i love the ideal 9/10 for me

keep up the good work
  Posted on May 15, 2013 00:40
UzumakiNaruto002
Rank: member

Forum Rank:
Joker

Posts: 116
Joined on:
May 9, 2013
#15
8/10 .
My Albun (:<---

(Invalid img)