PBs with Goku!


 Topic: PBs with Goku!
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on May 4, 2013 14:07
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#1
Anyone up for some? I'm tired of laddering and wanna just play away. You can bring a BC list if you want, but no full teams is my one condition.
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:09
killa-08
Rank: member

Forum Rank:
Pyro's Slave

Posts: 394
Joined on:
March 2, 2008
#2
I came here for goku :evil
Luffy.png?t=1375627426
  Posted on May 4, 2013 14:10
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#3
killa-08 wrote:
I came here for goku :evil

Does that mean you want to or no? Hahah.
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:10
dangerous-gu
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 4708
Joined on:
October 12, 2008
#4
i wouldnt even try goku is too stronk :sad
#ChoppyForCL

2u9n811.png

Avatar By NIkhamaru, Sig credit goes to: NIkhamaru and Rag guy
  Posted on May 4, 2013 14:11
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#5
dangerous-gu wrote:
i wouldnt even try goku is too stronk :sad

Gu pls, flattery will get you far in life, but not with me. :suspicious
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:14
dangerous-gu
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 4708
Joined on:
October 12, 2008
#6
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
i wouldnt even try goku is too stronk :sad

Gu pls, flattery will get you far in life, but not with me. :suspicious

but its true tho :embarressed
#ChoppyForCL

2u9n811.png

Avatar By NIkhamaru, Sig credit goes to: NIkhamaru and Rag guy
  Posted on May 4, 2013 14:15
ceftipoid
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1547
Joined on:
January 28, 2010
#7
GL!
  Posted on May 4, 2013 14:15
shadowlaka
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 5652
Joined on:
December 9, 2012
#8
what? goku 2 stronk :cool
~The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.~
tumblr_mg49p1FALO1rmblr3o1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:16
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#9
dangerous-gu wrote:
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
i wouldnt even try goku is too stronk :sad

Gu pls, flattery will get you far in life, but not with me. :suspicious

but its true tho :embarressed

Pfffft.

@ Laka: PB with moi? :rolleyes
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:17
shadowlaka
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 5652
Joined on:
December 9, 2012
#10
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
i wouldnt even try goku is too stronk :sad

Gu pls, flattery will get you far in life, but not with me. :suspicious

but its true tho :embarressed

Pfffft.

@ Laka: PB with moi? :rolleyes
*dodges*
It can't be now :blink
~The difference between stupidity and genius is that genius has its limits.~
tumblr_mg49p1FALO1rmblr3o1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:18
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#11
shadowlaka wrote:
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
SilverTVerite wrote:
dangerous-gu wrote:
i wouldnt even try goku is too stronk :sad

Gu pls, flattery will get you far in life, but not with me. :suspicious

but its true tho :embarressed

Pfffft.

@ Laka: PB with moi? :rolleyes
*dodges*
It can't be now :blink

Gosh darn it all, lmao. Just send the word and I'm game.
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:19
Star-Ninja
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1391
Joined on:
June 26, 2009
#12
I,ll pb you if you want ?
  Posted on May 4, 2013 14:20
SilverTVerite
Rank: member

Forum Rank:
too damn high

Posts: 7571
Joined on:
October 1, 2011
#13
Star-Ninja wrote:
I,ll pb you if you want ?

Sure, right after this ladder match. :amused Just started it since no one was saying they wanted to PB, so gimme a bit.
I.D! "Sometimes, life's too short to have regrets." - Son Goku I won! Z-Warrior! Sans
Friendliest! HD made the avy! Yo HD Natsumi Ask me anything! o'Hi5hoSho
tumblr_n8cyo3rpjF1tru62po1_500.gif
  Posted on May 4, 2013 14:21
sd_susuke
Rank: member

Forum Rank:
Licker

Posts: 1215
Joined on:
August 12, 2011
#14
where is goku? :oh
  Posted on May 4, 2013 14:22
boss1234a
Rank: member

Forum Rank:
N-A Illuminati

Posts: 3448
Joined on:
May 23, 2010
#15
lol gl both of u :amused