topic title


 Topic: topic title
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on November 20, 2011 08:34
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#1
Blah blah blah blah.

Other showcases:
Free screenshot showcase thing.
Free avatars.
  Posted on November 20, 2011 08:34
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#2
New stuff;;
















  Posted on November 20, 2011 08:34
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#3


Didn't know what else to do, so just left it at that.





^Collab with a person who probably doesn't want to be named.
It didn't turn out how we expected. I dunno. I find it interesting though.

Teemo....<3




won sotw or something i guess

Collab with Nilla. x.x

Was getting resources and stuff last night and I got brushes, wanted to try them.
Then shit happened.

















collab with Josae <3

Collab with my friend mac <3

trying to get back into it





Mario
Mario2
Unfinished pentool eye
Tried finishing it, but I didn't really like the results. I'll most likely have another go at it later.
  Posted on November 20, 2011 08:36
mootap
Rank: member

Forum Rank:
Unfriendly Ghost

Posts: 7245
Joined on:
November 9, 2008
#4
Lot of potention and your smudge style is awsome.Keep experimenting with different stuff and effects,btw
^uber sexy

8/10

~I am Cornholio! I need Tippy for my bunghole
  Posted on November 20, 2011 08:38
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#5
mootap wrote:
Lot of potention and your smudge style is awsome.Keep experimenting with different stuff and effects,btw
^uber sexy

8/10

~I am Cornholio! I need Tippy for my bunghole
Lol, thanks. :)
  Posted on November 20, 2011 08:39
garaa-sama
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 4814
Joined on:
October 17, 2006
#6
I feel like, this is just absolutely sexy. You have a brilliant mind, and you are sexy as hell and that means you are a good artiest. I love all your stuff, even you.
Finally a YouTube Partner.

Click^
  Posted on November 20, 2011 08:40
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#7
garaa-sama wrote:
I just squeezed my ball sack and it hurt.

~Reserved.~
Well that's....
Good to know!

Dx
  Posted on November 20, 2011 08:42
cobra95
Rank: member

Forum Rank:
Unfriendly Ghost

Posts: 7613
Joined on:
July 19, 2008
#8
Very nice case
Gj .
||L E G E N D S - R E B I R T H. I S . S E X . Badass Bio ||Sven<3|| Avy by kensol <3 ||

Why'd you stop D:
  Posted on November 20, 2011 08:43
garaa-sama
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 4814
Joined on:
October 17, 2006
#9
__miss*fail__ wrote:
garaa-sama wrote:
I just squeezed my ball sack and it hurt.

~Reserved.~
Well that's....
Good to know!

Dx

Ok, I LLLLOOOOVVVEEE THEM, my sexy beautiful baby.... 9.0/10.0
Finally a YouTube Partner.

Click^
  Posted on November 20, 2011 08:43
strike18
Rank: member

Forum Rank:
Howling Werewolf

Posts: 979
Joined on:
September 6, 2007
#10
The first one is by far the best 8/10(not the noob case one)

Signature made by me
  Posted on November 20, 2011 08:45
austinkispotta
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 6387
Joined on:
May 30, 2011
#11
Second one looks nice.Get some real stocks and c4ds but yeah good smudging.
[ NB xat smileys ] [ ask me anything ]


LoL is like NA ....... Dota is like SA
We all know which is better
  Posted on November 20, 2011 09:06
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#12
austinkispotta wrote:
Second one looks nice.Get some real stocks and c4ds but yeah good smudging.
I used renders... Whaat.
  Posted on November 20, 2011 23:08
Ramkec
Rank: member

Forum Rank:
Tomb Stoner

Posts: 26126
Joined on:
May 6, 2011
#13
well they are nice for the beginner :D

keep it up :D

Helper of the Year----------------------------------------- For my WWE Niqqas
  Posted on November 21, 2011 01:11
kakashirules
Rank: member

Forum Rank:
Bloodthirsty Vampire

Posts: 1151
Joined on:
July 15, 2006
#14
I like the show case

Retired veteran of N-A
  Posted on November 21, 2011 01:12
__miss*fail__
Rank: member

Forum Rank:
Superhero

Posts: 5629
Joined on:
May 11, 2009
#15
Ramkec wrote:
well they are nice for the beginner :D

keep it up :D
Thank you sir.

@kr.

Really? that's all?
Say something more helpful, you poo.