Naruto Battle Royal


 Topic: Naruto Battle Royal
Users reading this topic: There are no members reading this topic.
  Posted on August 28, 2010 10:27
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#1
It's a Warcraft 3 map, Wanted To Know If Anyone Wanted To TRY And Beat Me On It. :) It's A Pretty Bad Ass Game, I Got One Of The Newest Versions,

AngelSenkou <----, Add Meh, I'll Be Glad To Wait For You To Download The Map..

:)
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:30
damascoy
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1450
Joined on:
January 13, 2010
#2
nah best maps are
aeon of six gods
dotas
tower defense
and the most epic of them all
ANGEL ARENA:blink

wich version do you have btw
i have killerbee and akatsuki sasuke and guren karin juugo suigetsu:blink
  Posted on August 28, 2010 10:31
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#3
damascoy wrote:
nah best maps are
aeon of six gods
dotas
tower defense
and the most epic of them all
ANGEL ARENA:blink

wich version do you have btw
i have killerbee and akatsuki sasuke and guren karin juugo suigetsu:blink

Who said It was the Best map? I Said It was a bad ass one. :) Please READ the topic, And No one asked you for your Opinion, I'm looking for osmeone to play.
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:33
damascoy
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1450
Joined on:
January 13, 2010
#4
mmm right now i cant but later f ya whant to add me
madara_uchiha_
ill host it later
  Posted on August 28, 2010 10:33
miles47
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3161
Joined on:
June 19, 2007
#5
Where did you get the letest version

i only have 3.8.

plz share?
''Sixx falando sobre um fato''
EgIsXv0.png
My Channel
tumblr_mivgu84mTp1ri2tvto1_500.gif
  Posted on August 28, 2010 10:35
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#6
miles47 wrote:
Where did you get the letest version

i only have 3.8.

plz share?

Played someone last night that was hositng it, downloaded it that way..He said he has alot of really good naruto maps, im hoping to play him tonight, Whats your in game name on Garena? I'll add you, and ill let you download it in the lobby...
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:37
miles47
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3161
Joined on:
June 19, 2007
#7
iFail wrote:
miles47 wrote:
Where did you get the letest version

i only have 3.8.

plz share?

Played someone last night that was hositng it, downloaded it that way..He said he has alot of really good naruto maps, im hoping to play him tonight, Whats your in game name on Garena? I'll add you, and ill let you download it in the lobby...

dont have garena only play it on frozen throne as a map, plzz just tell me
''Sixx falando sobre um fato''
EgIsXv0.png
My Channel
tumblr_mivgu84mTp1ri2tvto1_500.gif
  Posted on August 28, 2010 10:39
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#8
miles47 wrote:
iFail wrote:
miles47 wrote:
Where did you get the letest version

i only have 3.8.

plz share?

Played someone last night that was hositng it, downloaded it that way..He said he has alot of really good naruto maps, im hoping to play him tonight, Whats your in game name on Garena? I'll add you, and ill let you download it in the lobby...

dont have garena only play it on frozen throne as a map, plzz just tell me

Well Like I just said, I didn't download it..My frined did, and i downloaded it in lobby...


@damascoy: That Username doesn't exsits in Garena, >.>' Add meh, AngelSenkou , And by "ill host it later" do you mean NBR, or one of Your maps? >.<
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:40
miles47
Rank: member

Forum Rank:
Sannin

Posts: 3161
Joined on:
June 19, 2007
#9
can you tell me what version it is?
''Sixx falando sobre um fato''
EgIsXv0.png
My Channel
tumblr_mivgu84mTp1ri2tvto1_500.gif
  Posted on August 28, 2010 10:41
KurisuKun
Rank: member

Forum Rank:
Special Jounin

Posts: 662
Joined on:
December 10, 2006
#10
I'm so confused what are you guys talking about? Sounds cool I want to know please xD
ba.png
kankje6.gif
  Posted on August 28, 2010 10:41
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#11
miles47 wrote:
can you tell me what version it is?

Uhm...xD It doesn't have a title, so I don't know how to check, He downloaded it off of a chinese site, So..Yea, I dunno, If you got Garena I could get you the download...When he gets on i can ask him.

@KurisuKun: Warcraft III TFT - Garena - Naruto Battle Royal (newer/newest version).

Easy to download/Get, I did it within an hour last night. xD..
The Map it self it extremly fun to play, With ALOT of characters now, And the other maps people play on Garena is also very fun.
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:42
Kl3sk
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 2170
Joined on:
July 25, 2009
#12
~ Wow, you guys have no idea what good Naruto / Anime maps really are... '_' ...here are two links to maps I know you will love :

1) http://www.hiveworkshop.com/forums/maps-564/battlestadium-don1-6b-119118/?prev=search%3DBattleStadium%26d%3Dlist%26r%3D20

2) http://war3.incgamers.com/?p=mod&m=11413

Edit : Yeah, iFail, I sometimes do a lot of things with g-arena on...sorry for not replying T_T
2qsqd6o.png

"THE CAKE! THE SHOES ARE IN THE CAKE !!!"

~ End Quote.
  Posted on August 28, 2010 10:44
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#13
Kl3sk wrote:
~ Wow, you guys have no idea what good Naruto / Anime maps really are... '_' ...here are two links to maps I know you will love :

1) http://www.hiveworkshop.com/forums/maps-564/battlestadium-don1-6b-119118/?prev=search%3DBattleStadium%26d%3Dlist%26r%3D20

2) http://war3.incgamers.com/?p=mod&m=11413

You're one to talk, Mr/Mrs I dont reply on Garena! D':
cyruz.png
  Posted on August 28, 2010 10:51
damascoy
Rank: member

Forum Rank:
Jounin

Posts: 1450
Joined on:
January 13, 2010
#14
i have naruto battle royal 4.3
you can find it at epic wars or just google it
  Posted on August 28, 2010 11:04
iFail
Rank: member

Forum Rank:
Genin

Posts: 152
Joined on:
March 15, 2009
#15
damascoy wrote:
i have naruto battle royal 4.3
you can find it at epic wars or just google it

Add me on Garena yet? I really wanna fight you. xD
cyruz.png